Si Të Bini Nga Pesha në Dy Javë Duke Konsumuar Vezë Të...

Si Të Bini Nga Pesha në Dy Javë Duke Konsumuar Vezë Të Ziera

681
0

Kjo dietë është vërtetë efektive dhe ju ndihmon që t’i mbani kilogramët e humbur larg më gjatë. Vera ende nuk ka mbaruar dhe akoma jemi në kërkim për metodat më të shpejta për të humbur kilogramët e tepërt. AgroWeb.org ju sjell pikërisht këtë që kërkoni: dietën me vezë të ziera. Kjo dietë është vërtetë efektive dhe ju ndihmon që t’i mbani kilogramët e humbur larg më gjatë. Veza e zier ndihmon metabolizmin që të jetë më i shpejtë dhe kështu digjni më shumë yndyrë.

 

Gjithçka që ju duhet është të keni vezë dhe disa perime e fruta, si dhe të pini deri në tetë gota ujë.

 

Mund ta provoni për dy javë dhe të shihni vërtet sesa kilogramë do të humbisni.

 

Java e parë

 

E Hëna: Mëngjesi, dy vezë të ziera dhe një portokall apo qitro;

 

Dreka, dy feta me bukë integrale dhe frutat që dëshironi;

 

Darka, një fileto pule dhe sallatë me perime të freskëta.

 

E Marta: Mëngjesi, dy vezë të ziera dhe një portokall apo qitro;

 

Dreka, një fileto pule dhe sallatë me perime të gjelbra;

 

Darka, dy vezë të ziera një portokall dhe sallatë me perime.

 

E Mërkura: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme; Dreka, 1 domate, 1 fetë me bukë integrale dhe djathë pa yndyrë; Darka, një fileto pule dhe sallatë me perime të freskëta.

 

E Enjte: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme, Dreka, fruta; Darka, fileto pule dhe sallatë e plotë me perime të freskëta.

 

E Premte: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme; Dreka, dy vezë të ziera dhe perime të gatuara në avull, Darka, peshk skare dhe sallatë.

 

E Shtunë: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme; Dreka, fruta; Darka, fileto pule dhe perime të gatuara në avull.

 

E Diela: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme, Dreka, fileto pule, sallatë me domate dhe perime të gatuara në avull; Darka, perime të gatuara në avull.

 

Java e dytë

E Hënë: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme; Dreka, fileto pule dhe sallatë, Darka, dy vezë, sallatë dhe një portokall.

 

E Martë: Mëngjesi, njësoj si ditët e mëparshme, Dreka, dy vezë dhe perime të gatuara me avull; Darka, peshk dhe pak sallatë.

 

E Mërkurë: Mëngjesi, njësoj si ditët e tjera; Dreka, njësoj si e hëna; Darka, njësoj si e hëna.

 

E Enjte: njësoj si ditët e tjera; Dreka, dy vezë të ziera, perime të gatuara në avull dhe djathë pa yndyrë; Darka, fileto pule dhe sallatë.

 

E Premte: Mëngjesi, njësoj si ditët e tjera; Dreka, sallatë me peshk ton; Darka, dy vezë dhe sallatë.

 

E Shtunë: Mëngjesi, njësoj si ditët e tjera; Dreka, fileto pule dhe sallatë; Darka, fruta.

 

E Diela: Mëngjesi, njësoj si ditët e tjera; Dreka, fileto pule dhe perime të gatuara në avull; Darka, njësoj si dreka.

 

Gjithsesi para se të filloni këtë dietë AgroWeb.org ju këshillon që të konsultoheni fillimisht me mjekun./AgroWeb.org