Fleksibiliteti emocional, çelësi për t’u ndjerë më mirë

Fleksibiliteti emocional, çelësi për t’u ndjerë më mirë

197
0

Fleksibiliteti emocional është një aftësi e madhe që ju duhet kur bëhet fjalë për t’u lidhur me të tjerët, si dhe me veten tuaj. Mund të jetë një burim i çmuar i pasurisë kur dini si ta përdorni. Ndonjëherë, kur përpiqeni të keni gjithçka të organizuar në përsosmëri, kjo ju bën pak të ngurtë. Po sikur ta bënit atë edhe me emocionet tuaja? Jeta nuk do të rrjedhë. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të jesh emocionalisht fleksibël.

 

 

Kështu, ose mund të zgjidhni të përqafoni përsosmërinë ose po aq lehtë ta hidhni atë nëse ju streson. Pastaj, do të bëheni më të sigurt në vetvete dhe do të jetoni në një mjedis më të shëndetshëm me një jetë më të mirë.

 

Çfarë do të thotë fleksibilitet emocional?

 

Fleksibiliteti emocional është aftësia juaj për tu përshtatur me rrethanat emocionale. Është aftësia për të lënë emocionet tuaja të rrjedhin dhe për të toleruar ndryshimin në situata të ndryshme. Me fjalë të tjera, është aftësia për të rregulluar emocionet tuaja për secilën situatë me të cilën përballeni.

 

 

Sidoqoftë, mund të jetë mjaft i vështirë për t’u zbatuar në praktikë, sepse jeta juaj ndryshon vazhdimisht. Dhe gjithashtu mund të jetë mjaft dërrmuese nëse duhet të përjashtosh një zgjidhje të përkryer, në mënyrë që të arrish te zgjidhja më e mirë. Por është e mundur. Gjëja e rëndësishme është të përpiqesh të jesh këmbëngulës, në mënyrë që emocionet e tua të marrin frymë.

 

Si mund të bëheni emocionalisht fleksibël?

 

Ka disa mënyra për të rritur tolerancën tuaj emocionale. Nëse kjo është rruga që dëshironi të bëni, këtu janë disa strategji për t’ju ndihmuar:

 

Lehtësoni ngarkesën tuaj. Pse të kapesh pas diçkaje që të lëndon? Lënia mënjanë e toksicitetit do të çlirojë. Kështu, do ta keni më të lehtë të përshtateni me çdo ndryshim që vjen në rrugën tuaj.

 

Jini të vetëdijshëm se çdo emocion ka vlerën e vet dhe se largimi i tyre nuk është i shëndetshëm. Në fakt, çdo emocion përmbush një qëllim dhe ka një energji nga e cila mund të mësoni.

 

 

Praktikoni rezistencën. Kjo është aftësia për të përballuar problemet. Pavarësisht se sa të irrituar mund të ndiheni, ju mund t’i shndërroni ato ndjenja në guxim dhe forcë. Dhe do të shpërbleheni me disa momente fantastike.

 

Mësoni nga e kaluara. Ndonjëherë është e lehtë të humbasësh kontrollin. Sidoqoftë, nëse mësoni nga gabimet tuaja, mund t’i ndaloni ato të ndodhin përsëri në të ardhmen.

 

Thuaj lamtumirë pendimit. Faji është rraskapitës dhe ju mban në të kaluarën. Edhe pse është e rëndësishme të mësoni nga gabimet tuaja, mos i mbani. Mbi të gjitha, ati i përkasin të kaluarës dhe nuk mund të ndryshohen.

 

Përqafoni frikën tuaj. Është e vështirë të mos trembesh, pasi frika është një pjesë e rëndësishme e sistemit tuaj të alarmit. Por mos e injoroni frikën tuaj dhe mos bëni sikur ajo nuk ekziston. Përqafojeni dhe njihuni me të. Sepse të dish se nga vjen, të ndihmon të njohësh veten.

 

 

Lërini emocionet tuaja të rrjedhin.

 

Kultivoni marrëdhënie të shëndetshme. Për ta bërë këtë, përdorni vetë-njohurinë dhe vetëvlerësimin tuaj. Nëse e vlerësoni dhe e njihni veten, mund të jeni më fleksibël dhe të krijoni marrëdhënie të suksesshme. Sigurohuni që të rrethoheni me njerëz jo toksikë. Njerëzit toksikë dobësojnë fleksibilitetin tuaj emocional.

 

Bëhu aktiv. Sportet ju ndihmojnë të përqendroheni dhe të ndjeheni më mirë për shkak të çlirimit të neurotransmetuesve dhe endorfinave. Nëse jeni artist, përpiquni të pikturoni ose vizatoni, pasi ato do t’ju ndihmojnë të shndërroni ankthin tuaj në diçka të këndshme.

 

Praktikimi i fleksibilitetit emocional

 

 

Nga ana tjetër, mos harroni se nuk i keni të gjitha përgjigjet dhe gjithashtu duhet të dëgjoni mendimet e njerëzve të tjerë. Për më tepër, realiteti i tyre do të përmirësojë tuajin. Dhe mos harroni se ndonjëherë ju duhet të hiqni dorë nga ai kontroll emocional. Është në rregull të qash, të bërtasësh ose të qeshësh. Bëhu irracional. Eksploroni sjellje të paarsyeshme dhe kontradiktore. Do të të bëjë mirë. Pranoni veten dhe nuk do të ndiheni të kërcënuar nga konflikti sepse keni të drejtën për të thënë ose bërë çfarë të doni. Askush nuk ka të drejtë t’ju gjykojë.

 

Për të qenë emocionalisht fleksibël, ju gjithashtu duhet të jeni të lidhur me mendimet dhe veprimet tuaja. Ju mund ta bëni këtë me praktika si ndërgjegjësimi dhe vetë-dhembshuria.

 

Cilat janë përfitimet e të qenit emocionalisht fleksibël?

 

Këtu janë disa nga përfitimet që mund të merrni nga të qenit emocionalisht fleksibël:

 

Njohja më e madhe e vetvetes.

 

Rritja e vetëvlerësimit.

 

Menaxhim më i mirë emocional.

 

Tolerancë e rritur.

 

Aftësi më e madhe për vëmendje.

 

Rritja e vetë-dhembshurisë.

 

Marrëdhënie të përmirësuara me të tjerët, veten dhe mjedisin.

 

Përmirësimi i vendimmarrjes.

 

Vazhdimi i mësimit.

 

Lirimi i tensionit.

 

Kapacitet më i madh për rezistencë.

 

Më pak marrëdhënie dhe mjedise toksike.

 

Prandaj, fleksibiliteti emocional do të thotë të pranosh por jo të gjykosh dhe të jesh i sinqertë me veten. Një inteligjencë e tillë emocionale ju lidh me pjesën më primitive dhe ndoshta më të pasurën e natyrës tuaj. Kultivimi i fleksibilitetit emocional ju ndihmon të shihni secilin emocion si unik dhe të vlefshëm. Do ta dini nëse është koha e duhur për të shprehur çdo emocion. Dhe do të mësoni të ktheni kohërat kaotike në kohë paqësore. Në përgjithësi, ju do të shkoni drejt një cilësie më të mirë të jetës.