Bishtajore e preferuar anti-kancer që mbron dhe nga sulmi në zemër

Bishtajore e preferuar anti-kancer që mbron dhe nga sulmi në zemër

216
0

Fasulet nuk kanë nevojë për shumë rekomandime.

Përveç shijes ato ofrojnë një numër efektesh të dobishme në trup.

Le të shohim përfitimet e tyre bazuar në hulumtime.

Burimi i proteinave dhe lëndëve ushqyese

Fasulet janë një nga burimet më të mira të proteinave, pasi ato janë të pasura me aminoacide thelbësore, blloqet themelore të proteinave.

Meqenëse është një burim bimor i proteinave nuk përmban të nëntë aminoacidet thelbësore (si burimet e proteinave shtazore), megjithatë në kombinim me oriz ose djathë në tryezë, aminoacidet plotësohen dhe ju merrni një burim të plotë të proteinave.

Vihet re se 100 g fasule sigurojnë 16 g proteina (në varësi të llojit të fasuleve përmbajtja e proteinave varion nga 16-33%).

Është gjithashtu një burim i vitaminave (tiaminë, riboflavinë, niacinë, vitaminë B6 dhe acid folik), fibra (14-19%), veçanërisht fibra dietike të tretshme në ujë.

Gjithashtu  e pasur me minerale si kalcium, hekur dhe kalium,

Fasulet e duan zemrën

Njerëzit që hanë fasule rregullisht duket se rrezikojnë më pak nga infarkti i miokardit ose probleme të tjera kardiovaskulare.

Një shpjegim i mundshëm për këtë sipas një metaanalize të vitit 2017 është se ata që konsumojnë shpesh bishtajore kanë zvogëluar marrjen e proteinave nga ushqimet e kafshëve.

Një meta-analizë e vitit 2013 gjeti një korrelacion të qartë midis konsumit të fasuleve dhe rrezikut më të ulët të sëmundjes koronare të zemrës.

Studime të tjera tregojnë se lëndët ushqyese në fasule mund të ndihmojnë në uljen e kolesterolit.

Kolesteroli i lartë është një faktor rreziku për sëmundjet kardiovaskulare.

Ato zvogëlojnë rrezikun e kancerit

Disa studime kanë treguar se fasulet falë pasurisë së tyre antioksiduese veprojnë si agjentë anti-inflamatorë për këtë dhe mund të kenë efekte anti-kancer.

Në fakt, sipas një studimi të vitit 2015 që shqyrtoi mundësinë e fasuleve falë vetive të tyre antioksiduese për të parandaluar kancerin e zorrëve, u duk se fasulet e zeza kanë aktivitetin më të lartë antioksidant.

Ato ndihmojnë në rregullimin e sheqerit

Konsumi sistematik i ushqimeve të pasura me fibra ndihmon për të rregulluar më mirë nivelet e sheqerit në gjak sipas studimeve të shumta.

Kjo është arsyeja pse bishtajoret si fasulet, të cilat janë burime të shkëlqyera të fibrave, konsiderohen se ndihmojnë në rregullimin më të mirë të sheqerit në gjak, ndërsa sipas disa studimeve, konsumimi i tyre i rregullt mund të mbrojë nga rreziku i diabetit të tipit 2.

Më në fund, fasulet përmirësojnë shumëllojshmërinë e mikrobiomës së zorrëve duke rritur bakteret e dobishme në stomak, veprim i cili mund të mbrojë aparatin tretës nga sëmundje të ndryshme.